Film sayfası hazırlıyoruz!

Bu zorlu günlerden herkese merhaba, evde vaktiniz nasıl geçiyor? Aslında sosyal anlamda evde yapılacak oldukça fazla şey var, okuldan dolayı vakit ayıramadığımız çoğu aktivite için zamanımız çok. Ben filmler ve kitaplarla ilgili defter tutmayı çok seviyorum. Bu yazımda da seçtiğiniz bir film için severek yapacağınız bir etkinlik ile karşınızdayım, gereken araçlar: film görselleri, yapıştırıcı, kalem ve biraz hayal gücü. O zaman haydi başlayalım.


Ben film olarak uzun zaman önce izlediğim ve favori filmlerinden birisi olan Arrival'ı seçtim. Fonda da filmin müziklerinden birini açmayı ihmal etmedim(On the Nature of Daylight - Max Richter).


Öncelikle seçilen filmden beğendiğim görselleri çıktı aldım.



Ben bu iş için kendi film defterim olarak kullandığım 17x24 ölçülü defteri seçtim. Ve görselleri nereye nasıl yapıştıracağım konusunda biraz deneme yaptım.



Sonra planladığım biçimde fotoğrafları yapıştırdım. Görselin sol üst kısmında görülen yere Arrival filminin uyarlandığı "Hayatının Hikayesi" öyküsünden bir kesit koydum. Sonra başlık da atarak yazım kısmına geçiş yaptım.



Sayfanın ilk kısımlarında film hakkında genel bilgilere yer verdim. Kalan boş yerlere de filmden sevdiğim replikleri yazdım.



Sol alt köşeye filmde anlatılan keyifli bir hikayeden yola çıkarak kanguru fotoğrafı yapıştırdım Böylece ilk sayfanın tasarımı bitmiş oldu. 



İkinci sayfaya film hakkında birkaç paragraflık düşüncelerimi yazdım. Bu yazıya önem verdiğim için önce başka yerde taslağını oluşturdum ardından ne yazacağımı kesinleştirince de sayfaya geçirdim. 




Böylece aklımdaki her şeyi yazıya döküp hayalimdeki görselleri de yerleştirmiş oldum. Ortaya böyle bir çalışma çıktı. Ben beğendim, keyifli vakit geçirdim. 



Sizlere karantina günlerinde yapabileceğiniz eğlenceli bir çalışma sundum. Umarım beğenmişsinizdir. Daha farklı modelleri görmek için pinterest uygulamasından faydalanabilirsiniz zira ben öyle yaptım. Siz de deneyince benimle paylaşmayı unutmayın. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar